В Україні розпочнеться офіційний продаж електричного мінівена Peugeot e-Rifter

Світова прем’єра Peugeot e-Rifter відбулася на початку 2021 року. Електромобіль побудований на одній платформі з “паливною” модифікацією моделі – EMP2, і зовні нічим від неї не відрізняється. При цьому передбачені дві версії за довжиною кузова (4,40 і 4,75 м) та п’яти-або семимісний салон з багажником від 775 до 4000 л.

Водночас, мінівен Peugeot e-Rifter оснащується повністю електричним приводом, який складається із встановленого на передній осі електромотора максимальною потужністю 100 кВт (135 к.с.) та акумуляторної батареї ємністю 50 кВт·год, яка забезпечує запас ходу до 280 км за вимірювальним циклом WLTP. Блок акумуляторів встановлений у нижній частині кузова і не позначається на внутрішньому просторі салону.

У приводі також використовується редуктор з оптимізованим передавальним числом. З 0 до 100 км/год мінівен прискорюється за 11.2 секунд, а з 80 до 120 км/год – за 8.9 секунд. Максимальна швидкість обмежена на 135 км/год.

Крім того, передбачені різні режими керування електромобілем:

  • режим “Eco” з максимально допустимою потужністю 60 кВт і крутним моментом 190 Нм – максимальна дальність ходу на одній повній зарядці акумулятора
  • режим “Normal” з максимально допустимою потужністю 80 кВт ( 210 Н·м) — компроміс між потужністю та запасом ходу для щоденних поїздок
  • режим «Power» з максимально-допустимою потужністю 100 кВт (260 Н·м) — акцент на динаміку

Електричний мінівен Peugeot e-Rifter оснащений комбінованою рідинною системою охолодження, в якій тепло від акумулятора використовується для обігріву салону. З одного боку, це допомагає знизити витрату енергії для обігріву салону і, таким чином, збільшує запас ходу. З іншого боку, рідинна система охолодження дає можливість підтримувати оптимальну робочу температуру акумулятора під час роботи або при його зарядці (до 100 кВт), що сприяє продовженню терміну служби батареї.У салоні електромобіль Peugeot e-Rifter відрізняється від аналогічних машин з ДВС селектором e-Toggle з положеннями P-R-N-D і додатковим перемиканням.

Що стосується зарядки, електричний Rifter пропонує вибір з двох типів вбудованих зарядних пристроїв: 1-фазне потужністю до 7,4 кВт або 3-фазне потужністю до 11 кВт (опція). В останньому випадку для повного заряду акумулятора потрібно близько п’яти годин при живленні від зарядного пристрою типу Wallbox. Також можна скористатися станціями швидкого заряджання з живленням постійним струмом потужністю до 100 кВт – у такому випадку батарею можна зарядити до 80% за 30 хвилин.

Комплектації та ціни нового електромобіля Peugeot поки невідомі. «Паливна» версія моделі представлена ​​на нашому ринку у варіантах кузова L1 та L2, трьох рівнях оснащення та з двома дизельними двигунами (1.6 HDi на 92 л.с. та 1.5 BlueHDi на 130 л.с.) зі стартовою ціною 627 200 гривень.

Як уточнили у представництві Peugeot, e-Rifter — не єдиний електромобіль бренду, який цього року очікується на українському ринку. Після мінівеном повинні з’явитися й інші моделі на електротязі.