Тест-драйв Volkswagen Passat 2.0 TDI: Розумний достаток

Разом з появою Volkswagen Passat B8, про який я вже детально розповідав, дизельні двигуни на нашому ринку переступили екологічний бар’єр, і тепер відповідають формату Євро 5. У Європі все нові машини давно відповідають Євро 6, але якщо раніше під час адаптації з Євро 5 на Євро 4 виробнику доводилося дефорсувати двигун, то тепер їх адаптують до нашого палива без втрати потужності. Ось тільки високофорсовані версії моторів, які спочатку були розраховані на високоякісне паливо Євро 6, адаптації не піддаються, тому фантастичний 2.0 TDI (240 к.с., 500 Нм) ми не побачимо раніше першого січня 2018 року, коли набуде чинності закон про Євро 6.

Для нашого ринку лінійка силових агрегатів для B8 виглядає так.
Бензинові двигуни:

  • 1.4 TSI (150 к.с.) з 6-МКП або 7-DSG;&lbsp;
  • 1.8 TSI (180 к.с.) з 6-МКП або 7-DSG ;
  • 2.0 TSI (220 к.с.) з 6-DSG;
  • 2.0 TSI 4Motion (280 к.с.) з 6-DSG.
  • Дизельні двигуни:
  • 2.0 TDI (150 к.с.) 6-МКП або 6-DSG.

Двигуна 2.0 TDI (150 к.с., 340 Нм) вистачає з головою, шестиступінчастий «робот» DSG працює нехай і не так плавно, як сучасний «автомат», але й причепитися практично нема до чого, а вже швидкість зміни передач просто клас, особливо у режимі Sport. У 8,7 секунд розгону з місця до «сотні» віриться легко, а з бурхливим прискоренням під час обгонів – в режимі 80-120 км/год – легко справляється навіть у середньому діапазоні обертів (2000-3000 об/хв), завдяки високому , як для півторатонного седана, максимальному моменту, що крутить, в 340 Нм вже з 1750 об/хв.

Та й шасі класне. Плавність ходу – блиск! Навіть із звичайною, не електронно-управлюваною підвіскою. А якщо замовити активну системою DCC (Dynamic Chassis Control), на такому Пасаті мені теж вдалося проїхати, з електрокерованими амортизаторами Monroe – просто захоплення. Сайлент-блоки задніх важелів спеціально для Пасата замінили гідроопорами для кращої розв’язки від дорожніх вібрацій, а налаштування змістили у бік більшого комфорту – навіть у режимі Sport підвіска не сильно брикається і пружно обтікає нерівності, а вибравши іконку Comfot і прикривши очі, легко седані Toyota Camry, що вагомо погойдується. Але крени в поворотах при цьому – помірні, рівно настільки, щоб вестибулярний апарат не плутався у показаннях. Кермо, через електропідсилювач командувач «короткої» (2,1 обороту отупора доупора) опційною «рейкою» від Гольфа GTI, залишився гранично прозорим, а вивести Passat із себе, змусивши у знесення повернути ніс від віражу, можна лише хуліганськими діями.

>

Звичайно, повнопривідний і під зав’язку нафарширований опціями Volkswagen Passat 2.0 (240 к.с., 500 Нм) для багатьох, не тільки для мене, залишається нездійсненною мрією, але й такий 150-сильний варіант теж порадує багатьох. У нього є все, щоб стати лідером класу – від солідної зовнішності та гарних оздоблювальних матеріалів, до місткого комфрту та задоволення від водіння. А ще він неймовірно економічний: мені навіть у місті вдавалося вкладатися в 6 л/100 км, а вже за містом можна ставити рекорди економічності, аж до 4 л/100 км! Та й ціна на тлі конкурентів не здається надхмарною: якщо не захоплюватися набором опцій, можна вкластися в мільйон гривень за дизельний седан із DSG.

Що в комплектації? Чого тільки ні! Навіть базова комплектація Trendline хизується кнопкою безключового запуску двигуна Keyless-Go, функціями розпізнавання втоми водія і автоматичного гальмування при аварії, системою контролю тиску в шинах, аудіосистемою, п’ятидюймовим сенсорним екраном, центральним багатофункціональним дисплеєм і електромеханічним стоянкою. /p>

У базі для будь-якого Passat В8 йде система Composition Media – це п’ятидюймовий секнсорний TFT-екран, CD, MP3, WMA, Radio, 8 динаміків (4 з них на 20 Вт), SD-рідер, AUX-IN. Його можна прообгрейдить до навігаційних навігаційних систем Discover Media і топової Discover Pro, саме така стоїть в тестовому автомобілі. Сюди імпортер впровадив картку з безлімітним інтернетом, яким можна ділитися по WiFi з навколишніми пристроями. У бардачку розмістився CD-ченджер на шість дисків, а на штатний вінчестер залита навігація із заводською русифікацією.