Тест-драйв Mitsubishi ASX: Нова особа – перевірена техніка!

Найбільш масштабні зміни видно відразу. Хірургічне втручання вдалося звести до мінімуму – змінилася тільки пластикова маска передка. Mitsubishi ASX отримав інше оформлення передка з новою решіткою радіатора, бампером і оптикою, злегка підретушовані корпуси бічних дзеркал. Навіть фари хоч і виглядають трохи інакше, але мають колишню форму та посадкові місця. Над колісними арками з’явилися накладки з нефарбованого пластику. До купи змінено дизайн коліс, а гамма литих дисків поповнилася новими – діаметром 18 дюймів. Позаду та збоку дізнатися оновлений ASX неможливо, тільки анфас підретушований кросовер привертає увагу.

У салоні – нові штрихи на кшталт глянсової вставки на кермі та іншої оббивки сидінь. Мультимедіасистема нова, як у нинішнього Аутлендера, хоча розмір дисплея залишився колишнім (6,1 дюйма). Внутрішньосалонне дзеркало заднього виду може бути з кнопками управління гаражними воротами Homelink, але не для нашого ринку. Ще одна прикмета свіжого рестайлінгу – перемикач режимів повнопривідної трансмісії, раніше виконаний у вигляді поворотної шайби, став на тому ж місці кнопкою 4WD. Режими (передній привід 2WD, повний 4WD та блокування муфти Lock) тепер змінюються послідовними натисканнями цієї кнопки, що перекочувала в ASX з Аутлендера.

Технічних змін небагато. Вдалося розширити силовий діапазон трансмісії за рахунок зміни кутів канавок шківів варіатора. Крім того, змінено розміри валів. Японці переписали софт безступінчастої трансмісії, за рахунок чого вона стала більш чуйною і економічною. В результаті вдалося знизити тертя у фрикційних парах, поліпшити динаміку і помітно (на 10%) знизити витрати палива. На кросовери Mitsubishi ASX, як і раніше, встановлюються варіатори CVT 8 японської компанії Jatco, які крім звичайного режиму Drive дозволяють перемикатися вручну між віртуальними передачами – за допомогою селектора або підкермових пелюсток. Однак силовий діапазон збільшився з 5,96 до 6,96: колись передавальні числа змінювалися від 2,349 до 0,394, а тепер від 2,631 до 0,378.

Звичайно, від варіатора не варто очікувати такої ж чуйності, як від сучасного «автомата», але якщо порівнювати з дорестайлінговою версією, то він став більш чуйним до подачі палива, скоротився час реакції. Інерційна затримка властива і оновленому варіатору, але цей агрегат більш поступливий у зоні середніх обертів: відгук настає раніше, прогнозувати маневри простіше. Звідси й економія.Зліва від керма, в тіні приємних на дотик, холодних алюмінієвих пелюсток. знаходиться кнопка Info, натисканням якої на екрані змінюються показання бортового комп’ютера. До речі, підрульовими пелюстками я практично не користувався: так, іноді приємно самому вибрати віртуальну передачу, але швидкість прискорення від цього не змінюється.

Тестовий Mitsubishi ASX зі знайомим двигуном 2.0 (150 к.с., 198 Нм) за паспортом витрачає у місті 10,0 л/100 км. Чимало, зате чесно, а в мене в спокійному темпі вийшло 8,2 л/100 км. Впевнений, що за містом можна вкластися у заявлені 6,8 л/100 км. Непогано, як для повнопривідного кросовера з двома педалями.Кнопки підігріву сидінь має три положення: , слабкіше та проміжне «Вимк.». Якщо раніше ці кнопки розташовувалися біля основи крісел ближче до центру (біля ручника), то тепер ховаються під козирком центральної консолі.

Щодо керованості, тут без одкровень. Попередній рестайлінг вирішив усі проблеми оригінального ASX. Кросоверу поміняли задні амортизатори, замінили стійки переднього стабілізатора поперечної стійкості, переналаштували блоки управління електропідсилювача керма та системи стабілізації. І він поїхав не гірше за конкурентів. Достатнє реактивне зусилля, відмінний тримач дороги та непогана плавність ходу. Причому вона покращується в міру наповнення салону пасажирами.Камера заднього виду чудово рятує на тісних парковках. Позаду місця достатньо для двох дорослих та дитини. Об’єм багажника не змінився і становить 384 л для повнопривідного ASX з повнорозмірною запаскою. У передньопривідного він більший (415 л) за рахунок компактнішої задньої підвіски – ще один аргумент на користь базової версії.