Тест-драйв BMW 730Ld: розвінчуємо всі десять міфів

1. Cпорткари будуються навколо двигуна, а “членовози” – навколо дивана.

У наш час подібне формулювання ущербне навіть по відношенню до Rolls Royce, еталонного “автомобіля для пасажира”. За словами технічного керівника проекту G11/G12 Берндта Ліммера (саме він головою відповідав за нову “сімку”), сьогодні навіть довгобазна седана купують не для найманого шофера. Так, те ж саме S-клас спочатку проектується у версії lang, яка потім купірується до потрібних розмірів. Але це скоріше виняток із правил. BMW ж завжди йде своєю дорогою, тобто не жертвує керованістю заради комфорту. Чим передбачає, що покупці його флагманської моделі точно слідують мотто концерну “із задоволенням за кермом”. Несподівано чуйний дизель, чуйне кермо і пневмопідвіска з задньою віссю, що підрулює, майже провокують водити 730-й точно так само, як решта “бімерів”.

У 1987 році саме на “сімці” вперше з’явилися ксенонові фари. Тепер її можна оснастити не менш революційною лазерною оптикою. б’є на 600 метрів проти максимум 300 м у світлодіодних.2. Паркувати 5,2-метровий автомобіль – ще щастя.

У нашому випадку паркуватиме 5,2-метровий автомобіль – як мінімум непідробне задоволення. Але не тільки тому, що виводиться на монітор картинка – приголомшливої ​​якості навіть уночі. І не тому що їздити по траєкторних підказках легше, ніж навіть дивлячись у дзеркала. А тому, що насолоджуватися паркувальним процесом можна навіть з боку – достатньо поставити седан перед гаражем або паркомісцем і натиснути на заповітну піктограму на ключі. Далі все відбудеться ніби за щучим велінням. Використовуючи дані системи стереокамер та сонарів, електронний мозок віддасть команду рульовій рейці, що управляє обома осями. І автомобіль з ювелірною точністю впишеться навіть у найвужчу кишеню. Уявляєте, як на це дивитися власникам автомобілів інших марок?

Німці кажуть, що плавність ходу покращилася в тому числі завдяки зниженню на 15% безпружинних мас. За рахунок чого? Безліч нюансів. Наприклад, відмова від плаваючих скоб передніх суппорів на користь фіксованих принесла по 2,5 кг економії ваги. Стільки ж дала заміна гідравліки на 24-вольтову електромеханіку. Крім того, за Alpina мюнхенці поступово відходять від шин run-flat. У Бухлій традиційно ігнорують «непробивні» покришки, вважаючи їх невиправдано важкими, а значить шкідливими безпечній і комфортній їзді на високих швидкостях.3. Зовнішність сьомого покоління – лише “косметика” попереднього.

Покупець будь-якого представницького седана – людина вже не молода, але успішна. А значить зі своїми смаками, що склалися, часто навіть дуже консервативними. Це не молодий плейбой, якому подавай дизайнерський мейнстрім, гоночну агресію та яскраві кольори. Згадайте, що трапилося 2001-го, коли Кріс Бенгл зі своїм “зайвим бароко” дістався “сімки”. Сотні тисяч клієнтів бренду у всьому світі освоїли комп’ютерну грамоту заради одного – залишити свою петицію на “сайт ненависті Бенгла”. А ось нинішні дизайнери вдячні американцеві. Виявилося, що “його” 7er (серія E65/E66) став найкомерційніше успішним, а значить епатажний стиль розв’язав стилістам руки в плані експериментів.

Так, у G11/G12 в наявності всі фірмові макромолекули ДНК “сімок” на кшталт характерного силуету, стійок Хофмайстера, хромпакету і спарених світильників фар. Але немає тієї вантажності, за яку критикували седан попереднього покоління, як і немає жодної взаємозамінної кузовної панелі. Generation G малювали одночасно всі три (мюнхенська, шанхайська та лос-анджелеська) дизайн-студії, використовуючи зовсім іншу пластику та формотворні лінії. Відчувається, що рефреном було обрано друге покоління топ-моделі (Е32) з його надзвичайно простими і лаконічними обводами.